Már éppen ünnepeltek a határon, amikor elkaptak egy lopott Maseratit, erre jött az a gyanús BMW...
A lopott olasz luxusautó után ugyanis befutott egy ritka BMW is. A két autó értéke közel 80 millió forint.
A lopott olasz luxusautó után ugyanis befutott egy ritka BMW is. A két autó értéke közel 80 millió forint.
A rekorderős motorral szerelt, retró hangulatú 3.0 CSL-ből Magyarországra is érkezik egy darab.
Ez az új BMW M4 még a méregdrága 3.0 CSL-nél is erősebb, de azért létezik nála is potensebb kivitel.
Itt a megoldás azok számára, akik még az M4 Competitiont sem találják elég erősnek és gyorsnak.
Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.
Ezzel a nyitható tetejű bajor sportkocsival igazi élmény lehet levadászni a kanyarokat.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M4 Competitionnel sem maximálisan elégedettek.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
A szupergyors újdonság fém- helyett könnyebb vászontetőt kapott.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
A bajor gyártó már javában teszteli a kupé fogyókúrára fogott sportosabb változatát.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.